Говорячи про продукти мимоволі згадуєш найближчий до будинку супермаркет, який часто відвідуєш, щоб купити все необхідне для дому, для сім'ї.
Так виходить, що на продукти українці витрачають до 50% сімейного бюджету. Для прикладу в розвинених країнах (США, Європа) витрати на їжу у сімей колебляться в діапазоні 8-15%. Уровнь життя людей в Україні і Евпропи, звичайно, відрізняється і це головна причина такої високої частки витрат українців на прожиток, але на наш погляд ця причина не єдина. Є й інші чинники, пов'язані з культурою покупок і менталітетом.

Ми припускаємо, що надмірні витрати на їжу пов'язані в тому числі з надмірною кіль магазинів, супермаркетів та інших торговельних точок, які ми відвідуємо за звичкою або тому що проходимо (проїжджаємо) мимо. І часто виходить так, що планували зайти "за насінням", а вийшли з пакетом продуктів.
Відповідальність покупця в надмірних витратах на продукти лише частково відповідальність покупця. Retail-сегмент або FMCG застосовують дуже просунуті технології для того щоб вам хотілося зайти в магазин і щоб ви залишили в ньому чек більше ніж планували.

МЕРЧЕНДАЙЗИНГ І ПОКУПЕЦЬ

Майже всі що ви бачите з входу в магазин і до самої каси - добре продумана стратегія магазину як змусити покупця витратити більше грошей. Ми перерахуємо деякі прийоми торгових мереж і стандарти мерчендайзингу, які ви не помічаєте, але які точно впливають на вас як на покупця:

  • Широкий асортимент
  • Візки та кошики для зручних покупок. Іноді занадто великі візки для продуктів (щоб товарів здавалося мало)
  • Акції на товари і програми лояльності за накопичувальними картками
  • Приємна атмосфера всередині магазину, музика
  • Часта зміна розташування категорій товарів, перепланування рядів
  • Парковка для автомобілів близька і навіть вбудована в супермаркет
  • Наявність дитячих кімнат (щоб діти не нудилися і не заважали батькам довго ходити по магазину)
  • Іноді спеціально заплутані проходи між рядів, кругова система обходу
  • Торгівля дрібницями (жуйки, батарейки) на прикасовій зоні
  • Найдорожчі товари на рівні очей і найдешевші на рівні ніг
  • І це лише деякі стандарти роботи і мерчендайзингу сучасних магазинів.

Питання: як купити все необхідне, але не витрачати на покупки більше ніж планували?
Відповідь: замовляйте продукти і товари для будинку через інтернет-магазини.

На щастя в Харкові широко представлені магазини і супермаркети, які здійснюють доставку по місту.

* Ми не перевіряли особисто виконання умов доставки всіх магазинів. Інформація була взята з відкритих джерел в інтернеті за станом на 01.06.2021 р.

СУПЕРМАРКЕТИ З ДОСТАВКОЮ ПО ХАРКОВУ

АТБ - найбільша національна мережа (1 226 т.т. в Україні) продуктових магазинів і побутових товарів низько- і середньо бюджетних товарів. У мережі немає дисконтних програм. Асортимент товарів дуже широкий. Випускає продукти під власним «Своя Лінія».
Доставка: від 49 грн.
Мінімальне замовлення: від 0 грн.
Терміни 2 години

РОСТ - локальна мережа, яка налічує 9 торгових точок по Харкову. Широкий асортимент від продуктів до хімії, канцтовари та іграшки для дітей. Є готова їжа, відділ кулінарії. Добре представлена ​​лінійка імпортних продуктів. Є програма лояльності у вигляді накопичення бонусів від покупок.
Доставка: від 69 грн. з понеділка по суботу.
Мінімальне замовлення: від 0 грн.
Терміни: узгоджується з клієнтом

СІЛЬПО - національна мережа товарів широкого споживання: продукти, готова їжа, побутова хімія, корми для тварин і т.д. У Харкові мережа представлена ​​13-ма точками продажу. Є товари власного імпорту. Також Сільпо випускає продукцію під власними торговими марками: «Премія», «Повна Чаша».
Доставка: від 50 грн. Від 800 грн. - безкоштовно
Мінімальне замовлення: від 0 грн.
Терміни: за погодженням з покупцем. Є турбо-доставка за 40 хвилин.

КЛАС - локальна харківська мережу (13 точок) продуктових магазинів з товарами середнього цінового діапазону і преміум класу. У магазині широко представлені українські та імпортні товари. У магазину є своє виробництво готових страв і делікатесів. У магазині майже завжди можна купити смачні фрукти і овочі, імпортні іспанські цитрусові і багато іншого.
Доставка: від 65 грн. з понеділка по суботу.
Мінімальне замовлення: 600 грн.
Терміни: з 12-00 до 16-00 (замовлення оформлене після 13-00), з 16-00 до 20-00 (замовлення оформлене до 13-00).

АШАН - всесвітня і національна мережа продуктових супермаркетів працює в середньо ціновому діапазоні товарів. У Харкові представлена ​​двома торговими точками. Супермаркет в своєму розпорядженні широким асортиментом товарів і продуктів харчування, є власний імпорт під брендом «Auchan». Мережа Ашан - європейська мережа (заснована у Франції), тому на полицях магазину можна зустріти якісні європейські товари. Але основний асортимент магазину - продукти харчування українського виробництва. У магазині є відділ кулінарії, але на доставку готова їжа, на жаль не доступна.
Доставка: від 69 грн. (Готівка.) / 82 (безн.). Від 300 грн. - безкоштовно.
Мінімальне замовлення: від 0 грн.
Терміни: протягом дня до 18-00 (замовлення оформлене після 13-00 поточного дня до 9-00 наступного дня), протягом дня до 22-00 (замовлення оформлене до 13-00 поточного дня).

ЧУДО МАРКЕТ - локальна харківська мережа магазинів (27 т.т.) продуктів харчування і товарів для будинку. На полицях магазину представлені товари низько- і середньо цінового сегмента. У деяких магазинах є відділ випічки та кулінарії. Кулінарія на доставку недоступна.
Доставка: 39 грн. Від 1500 грн. - безкоштовно.
Мінімальне замовлення: від 800 грн.
Терміни: в понеділок доставки немає. Замовлення оформлені до 12-00 доставляються день в день з 16-00 до 18-00. Замовлення оформлені після 12-00 доставляються на наступний день.

GOOD-PRODUCT - перший в Харкові онлайн-супермаркет товарів з Європи. В інтернет-магазині представлені групи товарів: молочна продукція, сири і ковбаси, крупи, макарони, консерви, горіхи напівфабрикати, алкоголь, товари для дому та багато іншого. Каталог продукції налічує більше 2 тис. Товарів.
Доставка: 50 грн. Від 800 грн. - безкоштовно.
Мінімальне замовлення: від 200 грн.
Терміни: замовлення оформлені до 14-00 доставляються в цей же день. Після 14-00 на наступний день.

ЦІЛОДОБОВА ДОСТАВКА ПО ХАРКОВУ

Продукти харчування не відносяться до товарів термінової необхоідмості, тому жоден з супермаркетів Харкові не надає послугу цілодобової доставки товарів. Але, якщо у вас вночі з'явився звірячий апетит або спрага, тобто курьерви, яких можна знайти на сайтах, що надаються різні послуги, наприклад, kabanchik.ua. Хто до вас доставити продукти вночі, що це буде за людина ніхто не знає. Це абсолютно сторонні люди працюють самі на себе. Тому тут потрібно обирати або вгамувати апетит, або зустрічати вночі на порозі незнайомих людей.

ПРО ОНЛАЙН ПОКУПКИ

У наш час досить можливостей для того, щоб купити все необхідне не виходячи з дому. Як показують наукові дослідження, покупки в інтернеті більше обмірковані, тому що менш схильні до емоційного впливу. До того ж покупки в інтернеті це ще і безпеку. А саме безпека і мінімізація контактів з людьми для багатьох стало більшим пріоритетом, ніж відвідування красивого торгового центру і поїздки на машині по магазинах.